петак, 30. децембар 2011.

...pacovski pogled, please...

‎...malocas na kasi u Maxiju u redu ispred mene James O. moj nekadasnji ucitelj engleskog...i mi tako krenemo u laku konverzaciju...Hi James, how are U...Oh, Ivana it's good to see U again...bla,bla...na prvoj kasi u nizu, stoji muska kasirka na stolici i slaze kutije s cigaretama, a na drugoj cuteci radi plava, smorena prodavacica...i James meni rece, na njegovom maternjem, kako nas cika posmatra s visine i mi tu kao pocnemo da se kikocemo...a kasirka, smirenim ali ostrim glasom rece...my collegue is just doing his job, so it's not very nice of you to gossip in front of us...sta reci, sem perfect English progovori iz crvenog Maxi mundira...i onda Jamesu bi neprijatno i rece da je to samo bio britanski humor...i podseti me na njegove dve glupave fore kojima sam se i ranije uvek smejala...ne toliko sto su zaista smesne, nego zato sto ih je pricao James...
...jednom je u kafani dobio uz kafu i ratluk i kad je na pitanje sta je to, dobio i odgovor...sledeci put je trazio kafu i "pacovski pogled"(rat look)...a kad trazi tisinu na casu da kaze "zvaci caj" (chew tea) iliti cuti...
...i da bi bilo jasnije od koje vrste Engleza je James, reci cu da uvek nosi svetlo plavu kosulju, teget dzemper, teget pantalone, braon zumbane cipele, plavook je i plavokos, s malim, nevidljivim naocarima, sedeo je u klupi s Dzulijanom Lenonom, studirao na Oksfordu ili Kejmbrizdu i vise od 10 godina zivi u Beogradu cineci ga pomalo britanskim...
...ne znam da li ste ikad imali osecaj da vam je neko od koga ste ucili nesto postao prijatelj...od te vrste je taj James...pa mi sad milo sto mi je ponestalo tost hleba...kako bih ponovo videla starog drugara i saznala da ova Jagoda iz supermarketa moze da sedi za kasom i u Londonu...

Нема коментара:

Постави коментар